Keputusan Piala Presiden 24/7/2017

Kumpulan A

FT
Kedah 1 : 2 Kelantan
Stadium Mini UUM, Sintok

FT
Johor Darul Ta'zim III 1 : 1 UiTM
Stadium Majlis Perbandaran Pasir Gudang

FT
Terengganu 2 : 1 Pulau Pinang
Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin
Perlawanan: Piala Presiden 2017, Terengganu lwn Pulau Pinang pada 24 Julai 2017 di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Gong Badak

Kesalahan: Melanggar Artikel 71 & Artikel 57 Kod Tatatertib FAM mengenai Obligasi Pasukan/Kelab & Ketidaklayakkan kerana menurunkan pemain, Mohd Ridzuan Bin Mohd Razali (Nombor 19) yang tidak layak bermain untuk perlawanan berkenaan yang berkesudahan Terengganu menang 2-1.

Hukuman: Pasukan Piala Presiden Terengganu didenda RM5,000, dilucutkan hak bagi perlawanan berkenaan dan dikira telah kalah perlawanan tersebut dengan jaringan Terengganu 0-3 Pulau Pinang. Keputusan ini tidak boleh dirayu.

FT
Sarawak 1 : 1 PDRM
Stadium Negeri, Kuching

FT
Melaka 1 : 3 Felda United
Stadium Hang Tuah, Melaka

Kumpulan B
FT
Pahang 0 : 3 T-Team
Stadium Majlis Perbandaran Temerloh

FT
Selangor 0 : 0 Kuala Lumpur
Stadium Mini MP Sepang, Salak Tinggi
Perlawanan: Piala Presiden 2017, Selangor lwn Kuala Lumpur pada 24 Julai 2017 di Stadium Mini MP Sepang, Bandar Baru Salak Tinggi

Kesalahan: Melanggar Artikel 71 & Artikel 57 Kod Tatatertib FAM mengenai Obligasi Pasukan/Kelab & Ketidaklayakkan kerana menurunkan pemain, Faiz Hanif Bin Adnan (Nombor 11) yang tidak layak bermain untuk perlawanan berkenaan yang berkesudahan seri 0-0.

Hukuman: Pasukan Piala Presiden Kuala Lumpur didenda RM5,000, dilucutkan hak bagi perlawanan berkenaan dan dikira telah kalah perlawanan tersebut dengan jaringan Selangor 3-0 Kuala Lumpur. Keputusan ini tidak boleh dirayu.

FT
Perak 2 : 0 Negeri Sembilan
Stadium Mini UPSI, Tanjung Malim

FT
Sabah 1 : 1 PKNS
Stadium Likas, Kota Kinabalu

FT
ATM 0 : 3 PKNP
Stadium Mini Mindef, Kuala Lumpur

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment

Facebook

Twitter